Första natten hemma!

Oj vad skönt att komma hem Anna och David och Alexandra och Tommy kom på besök, Somnade om en stock vid 23.00 sedan kom Sören och väckte mig kl 10.00 och frågade om jag inte måste dricka något! har sovit som en klubbad säl hela natten. Idag har det fungerat bra med mat. Fil och jous till frukost sparris soppa till lunch och svamp soppa till middag, har drukigt bra mellan målen å jag ligger bra till, skall få i mig 1,5 liter/dag, å lite fil blir det innan jag går till sängs. Denver och jag ha varit ute och gott lite runt fälten tikarna har börjat löpa å de får inte vara med just nu och det räcker med en hund för tillfället. Ikväll blir det Idol och skulle tro en tidig kväll är rätt trött nu i em, Kramar Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0