9 Oktober

Underbara Fredag! Idag har jag varit till distriktssköterskan och tagit bort agrafferna. Två hål var helt läkta men 3st ville hon sätta tape på, dessa får jag ta bort på tisdag. Idag har vi badat och trimmat Porter, Siri och Denver, tur att Sören var hemma han har fått lyfta upp på bordet och sedan ner i badkaret men nu är det gjort, imorgon skall flickorna få sig varsitt bad, så då är alla hundar nybadade inför resan. Vi fick trevligt besök i em Olle och Ulla-Lena de var på väg till Strängnäs för att starta på prov, vi får hålla tummarna! Ikväll ringde Jenny och sa att jag skulle sätta på datorn, och då fick jag se Linus live, så imorgon skall jag köpa en ”telefon till datorn.” Min kära bror Anders och Pernilla skall åka till Jenny, Gunnar och Linus imorgon jag är faktiskt rätt avis, men så fort vi kommer från Värmland bär det av till Linköping. Vi hörs Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0