8 Oktober

Nu har jag varit hemma i en vecka och det känns skönt, har fått ätit mosad mat, det känns mer som mat än soppa. Undrar hur mina kompisar från Carlanderska har det? Jag skall söka rätt på lappen vi skrev ner våra adresser och maila dem, hoppas de mår lika så bra som jag gör. Det enda negativa jag upplevt är att jag inte tål lactos just nu, men hoppas på att det blir bra bara allt har läkt ihop. I morgon skall jag till distriktssköterskan och ta stygnen, hoppas att de har läkt ordentligt.. Igår var VBK Maria på besök, oj vad kul det var att träffa henne nu ser jag framemot att få mer ork så jag kan hänga med henne på 5 km rundan, men jag får ta det lite i tagen, hoppas kunna bygga lite kondis i Värmland nästa vecka. Nu ikväll kom Anna och David hit på middag, lax o potatis och grönt. De skall sköta om här hemma under älgjakten känns skönt att de är bussiga och ställer upp, nu skall jag sätta mig framför Tv:n en stund Vi hörs snart Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0