5 Oktober

Första måndagen i mitt nya liv och jag har fortfarande inte haft ont. men....jag har blivt lactos intolerant;o( har varit riktigt kass i magen sedan i fredags och i går ringde jag våran underbara dietist Hanna som tipsade mig att ta bort all laktos, så Sören och jag åkte till Coop och inhandlade varor som inte innehöll lactos och efter som jag tidigare är intolerant mot sojaprotein var det inte helt lätt. Ett stort tack till Ewa i Saxhyttan som lotsade mig runt i denna lactos djungel. Jag hoppas att detta bara varar under läknings processen, skall även åka till apoteket och inhandla medicin mot mjölk-mage. Måndagar kommer oxå att vara min vikt dag, har sedan 14/9 gått ner 8.1 kg och har idag ett BMI på 35,3 Nu skall jag och Denver gå ut på en liten prommis, försöker ta mig ut ett par ggr/dag. Kram Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad skönt att det mesta fungerar bra. Magen kommer säkert oxå att ordna sig till slut. Det är inte illa att gått ner så mycket och ett stort GRATTIS till Anna med som kämpat på bra :)Och kanon bra kämpat med rökningen oxå Birgitta håller tummarna för fortsatt rökfritt! (13/10 har jag varit rökfri 1 år! tiden har gått fort)

Vi kommer inte känna igen dig när vi ses nästa gång ;)

Många kramisar från oss alla.

2009-10-08 @ 21:39:03
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0