30 Oktober

Nu var det länge sedan jag lämnade vikt minsknings rapport Idag har jag ett BMI på 33.8 och har bara fetma slipper nu extrem fetma nu när jag har tappat 13 kg, och jag är jätte stolt, är nu i slutet på den mosade mat perioden, på tisdag är det ok att äta det mesta i matväg och det ser jag fram emot. Fast konstigt nog är jag inte sugen på fika och sötsaker som varit min stora passion jag håller tummarna att det fortsätter så. Igår var jag till Skövde på ADHD skolan och jag blir jätte trött och frustrerad efteråt, för vi skall upprätta listor och lära oss prioritera A=nu B=den närmaste tiden C=längre fram!?! Vi skall skriva ner alla planerade händelser i en vecko kalender, men mitt problem är att jag inte vet vart jag har lagt den, och sedan kommer jag inte ihåg att ta med mig den., men jag skall ge det en chans återkommer med hur det fungerar längre fram. Det fungerar ialla fall jätte bra med mattiderna nu när mobilen ringer var tredje timme så jag kanske kan få ordning på resten också. Vi hörs snart igen, Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad du är duktig Birgitta :) Väl kämpat! Kramis

2009-10-30 @ 13:54:27
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0