29 Oktober

Oj vad tiden går fort! Det är idag 4 veckor sedan jag kom hem fån Carlanderska, jag mår fortfarande fin fint och allt verkar fungera som det ska, har inte stött på några problem ännu, och jag har fått tid för återbesök den 16/8 kl 17.30 då hoppas jag att även mina opkompisar har fått samma tid. Jag och Sören har hunnit vara med på två jakter i Saxhyttan och det är bara så roligt och jag känner redan att det är lättare att röra mig i skogen, vågen visar nu –13 kg, och jag är riktigt stolt över mig själv! Jag har även hunnit vara 3 dagar hos Jenny där jag har njutit av lille Linus som nu hunnit bli 2 månader. Linus och jag var med och tittade på Jenny när hon red för sin dressyr tränare (bara 2 månader efter Linus födelse) det var jätte roligt att få se hur hennes Daxian har utvecklats hon köpte honom som föl och nu är han 5 år. –oj vad tiden går. Passade även på att besöka Mjölbys hund utställning där våran H.Tortellacci ”Boston” tog cert och blev 2;a BH. Stort grattis och tack till Lars och Pia. Idag är det dags att åka till Skövde och ADHD skolan vi har haft en träff för en vecka sedan och vi skall träffas 10 ggr till, det känns skönt att få en större förståelse för mig själv, vi skall vara 5 st men på första träffen var vi 3st så vi får se hur det blir idag. Till denna gång fick vi i uppgift att skaffa en almanacka där vis skall skriva en vecko planering hmmm vi får se hur det går med det.? Det är ialla fall skönt att träffa andra i en grupp med samma problematik som jag har. Det är faktiskt rätt otroligt att höra deras berättelser tror att jag kommer att lära mig jätte mycket om min problematik genom att lyssna på dem. Vi får se vad som händer i em. Kram till Er alla Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0