13 Oktober

Andra älgjakts dagen. -4och klart, Idag var jag uppe med tuppen Kl 06.00 vaknade jag och var helt utsövd o vad det är skönt, lite brådis blev det dock för Jocke som försov sig, Sören fik allt gå upp och knacka på dörren till deras sovrum, och då blev det brått jan jag säga! Linda och jag åt youggi frukost och sedan tog jag hundarna och gick en 30 minuters promenad, sedan blev det laxresterna till lunch. På eftermiddagen åkte vi in till Töcksfors och handlade min nya jacka ;o) !!! På kvällen blev det köttfärslimpa och potatis med grönsaker. Tyvärr fick ingen av våra gubbar skjuta någon älg idag heller men imorgon blir det nya tag. På kvällen blev vi ner bjudna till ett spa så hela familjen Evegård och Thoreson njöt till fullo i en jättestor bubbelpool, där vi alla fick plats utan att trängas. Åter hemma åt jag en risifrutti och sedan somnade jag som en klubbad säl. Kram så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0