11 Oktober

Nu är vi framme, Vi åkte upp sent i går em. Idag har det regnat hela dagen uch och fy vad trist det är, blöta hundar och barn. Vi packade bilen och åkte in till Töcksfors där vi fördrev ett antal timmar på en stormarknad, jag hittade in jätte fin jacka som jag har funderingar på att köpa innan vi åker vidare(strl L) kändes jätte bra ;0). Nu är Sören ute och kvällskissar hudarna, även Alice har börjat löpa så det är rätt jobbigt tycker Denver, men nu skall Ella jag och Denver ta och krypa ner i bädden, för det blir tidig uppstigning imorgon bitti, samling för gubbsen kl 07.00 så vi hoppas på bättre väder imorgon, God natt kära vänner,

Kommentarer
Postat av: Sara Paulsson

Hej kul att läsa din blogg och att allt gått så bra för dej.

Jag har fått din blogg adress ifrån Anna på goyas.

Har själv under en längre tid övervägt att göra en operation. Så jag ska följa din blogg och hoppas att jag åxo vågar ta seget fullt ut.



Mvh

Sara P

Nemo hälsar till sin Pappa

2009-10-12 @ 11:48:19
URL: http://mjolistassar,blogg,se
Postat av: Birgitta

Kul att du gillar min blogg. Jag började fundera på op för ca 5 år sedan och fick kontakt med Kss i Skövde, blev då nekad då det tyckte att jag gått ner så bra själv, fick träffa dietisten som tyckte jag skulle fortsätta som jag hade börjat, men som alltid kom kilorna tillbaks och jag gick hos en psykolog, vilket jag idag är jätte tacksam för, jag har bearbetat mycket med mat tidigare och har med deras hjälp kunnat först hur jag kan göra nu när jag inte kan överäta. Jag kan bara säga att detta är det bästa jag har gjort,

Önskar Dig massor med lycka till med vilket beslut Du än fattar,

Birgitta

2009-10-12 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0