10 Oktober

Nu är alla hundar badade, tack Sören du är toppen. Dags att börja packa inför älgjakten, Vi åker upp till Gröttnäs där Jocke och Linda med barn, har ett hus. Där vi får bo med dem den kommande veckan, Sören och Jocke skall ut och titta efter skogens konung, medan Linda och jag skall ta sköna promenader med hundarna och kanske hittar vi lite mer svamp. Jag hoppas att jag kan bygga upp lite kondis efter operationen Det jag funderar över är hur det kommer att fungera med maten…. Men varför oroa sig för det som inte inträffat (skall nog lämna pessimisten hemma) Klart jag fixar detta;o)) Anna och David kommer att sköta hemmet och djuren medan vi är borta. Så nästa gång vi hörs är vi i Värmland Sköt om Er alla vänner. Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Klart du kommer fixa allt Birgitta! Vi är så stolta över dig. Lycka till med jakt på både svamt och skogens konung. Nu ska Lars och jag börja ta jägarexamen oxå :) ska bli kul.



Kram och hoppas ni får bra väder.

2009-10-12 @ 21:39:08
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0