25 November

Igår hände det....... Jag hade min första Dumping! Jag på affären och handlade och när jag kom till kassan fans det skumtomtar på disken och efersom det är bland det godaste jag vet köpte jag en. Satte mig i bilen och körde hem samtidigt som jag avnjöt "tomten" som tur var har vi inte långt till affären och när jag stnnade bilen på gårdsplanen då rusade mitt hjärta och jag kallsveades och frös, fick gå och lägga mig för allt bara snurrade somnade 19.30 och sov fram till morgonen, det var bland det värsta jag har varit med om och vill aldrig uppleva det igen och mitt sug efter skumtomtar är helt borta, kan nog säga att jag aldrig mer kommer att äta skumtomtar. Idag har jag varit till Mariestad och träffat Maria och Ammi hemma hos Anna, vi hade en jätte trevlig em med vårat vanliga bus, Denver bjöd sina barns ägare på sen farsdags bakelse (jag avstod med glädje) och han fick fina paket av sina barn bla en slips av Annas hundar;o) sedan fick han även litte godis, ben och leksak. Det känns skönt att ha goda vänner att umgås med. Det skall bli jätte trevligt att gå på kurs med Er i Februari. Kram Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch det lät inge vidare. Du får hålla dig till jultomtar i stället ;)Du är så duktig Birgitta kram tills vi ses i Storstan.

2009-11-26 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0