23 November

Denna vecka har vi mest gått hundförare i Saxhyttan onsdag, torsdag och söndag. Det har varit blött blött och åter blött, tänk vad mycke vatten det kan komma ner på en vecka. Men resultaet på vågen denna vecka var faktiskt 1.5 kg så nu mer är jag 17.5 kg lättare. Jag hade planerat att inte väga mig förrän 1 December men jag kunde ine hålla mig så det få bli forsatt vägning på måndagar. Och nu måste jag snart ut och handla lite nya kläder, fast det känns rätt borkastat då jag förhoppningsvis skall gå ner ca 23 kg till innan jag är normalviktig. Nu skall jag gå och släppa in hundarna till oss då de har torkat. Sköt om Er så hörs vi snart igen Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0