2 November

Så hr det gått en månad igen, Jag har försökt jobbat med ABC metoden men jag klarar fortfarande bara A och får det vara så. I går åkte jag med Maria på utställning i Växjö, väckaren ringde 04.00 och jag hoppade glatt ur sängen och åt min frulle men….. för första gången kom den i retur inte kul alls tror att jag åt för fort, gjorde som jag alltid gjort när jag skall iväg tidigt på morgonen, jag åt och fixade allt på samma gång och det tyckte inte min mage var bra och returnerade det hela så jag packade ner knäcke bröd och proteindryck som jag åt när vi var framme och då gick det bra. Det var trevligt att vara på utställning igen men oj vad trött jag var när vi var hemma, stupade direkt i sängen och sov 13 timma. Domaren gillade inte Ini men för Nova gick det bättre hon blev R bäst tik. Nu är det en ny vecka med nya utmaningar, vi hörs snart igen Birgitta

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Hej!

Tack för hälsning i min blogg! Det passar ju bra att du ska på återbesök min "inläggningsdag", då ses vi. Fick ju en hel del bra information i bilen till/från hundutställningen av dig.... ja va ju med oxå ju... inte osynlig än va? Några kilon kvar till det får vi tro. Skämt å sido, är inte ute efter att bli trådsmal utan mer alldeles normal. Du har ju kommit en bra bit på väg nu, måste kännas bra.

Hösthälsningar från Mig

2009-11-03 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0