18 November

Regn och rusk ute men vad gör det när livet leker,o) Jag har varit på jakt hela dagen i dag och för första gången på mycket länge har jag inte haft ont eller kännt mig sliten! Kan bara meddela att det känns underbart, och våra hundar har skött sig exemplariskt så vad kan man mer begära av livet, har dessutom ätit lunch ute och även det har gått fin fint, vittlingfile kokt potatis och sås jätte gott, Jag har haft med mig energibars ut i skogen som jag kan ta när orken börjar tryta, för de är den enda nackdelen jag har märkt med operationen, att jag får motorstopp om jag jobbar för hårt. Nu är det middagsdax och jag skall värma en god soppa till Sören och mig. Håll nu tummarna så vi slipper regnet imorgon,
Vi hörs snart igen
Birgitta

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad det låter härligt! Njut! Kram

2009-11-19 @ 16:52:22
URL: http://www.lillablidkulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0