17 November

Igår var det dax för mitt första återbesök och vägning på Carlanderska. Jag var rätt spånd på att få provsvar, för att se om allt var bra och de var faktiskt super bra Jag har sedan jag startde denna resa den 19 Oktober gått ner 16.2 Kg så gissa om jag är lycklig! Jag har haft en lätt resa hit, det fungerar bra att äta var tredje timme när mobilen larmar (blir inte hungrig så detta är en påminnelse attt jag skll åta och det fungerar superbra) Har aldrig dumpat, har kräkts en gång när jag försökte äta lingongrov men det fungerar bra med håt bröd. Jag passade på att hälsa på Camilla uppe på avdelningen hon skall operers idag så nu håller jag tummen för henne. Stort tack till alla Er som stöttat mig och ett extr stort tack till kära maken och min vänn Maria ni är toppen.
Vi hörs Birgitta

Kommentarer
Postat av: Ami

Vad skönt att allt var bra och att du mår så bra, kan ju säga att jag är rätt avis, gå ner 16kg på en månad, det skulle inte vara så dumt.

2009-11-17 @ 15:28:16
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: Pia

Jag håller med !föregående talare. Grattis till den stora viktnedgången. Kram och Lycka till på jakten!

2009-11-17 @ 19:59:43
URL: http://www.lillablidkulla.se
Postat av: Sara P

Grattis vad härligt att läsa :) Ja jag blir mer och mer beslutsam i mitt eget beslut att ta steget.

Lycka till med resten.

Ps: Nemo Hälsa till pappa Denver

2009-11-18 @ 15:58:56
URL: http://mjolistassar,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0