1 April

Imorgon är det dax för min buk operation det känns närrvigt, jag har ju lite problem med att släppa kontrollen men under narkos är det omöjligt för mig att ha kontroll så jag får lägga all min tillit till dr Håkan H och hans team och de är ju proffs på detta. Sören skjutsar mig till Kss till kl 7.45 för träff med kirurgen det är alltid skönt att vara två när man får viktig info om vad som gäller efter operationen, sedan är det dax för operation vid 13.00-14.00 tiden och operationen tar mellan 1-3 tim. Jag får återkomma när jag är på plats imorgon kram
//Birgitta


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till med operationen. Tänker på dej!!

Kram, kram

2012-04-01 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0